Ostatnio przeglądane

zamknij

Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty spełniały najwyższe normy jakości i niezawodności, jednakże w przypadku stwierdzenia usterki zakupionego produktu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdź, jak przebiega proces reklamacji w naszym sklepie.
1
Twój produkt nie działa poprawnie i chcesz go zareklamować.
2
Zrób zdjęcie usterki i opisz ją, a przygotowane informacje wyślij na sklep@projekt-roleta.pl
3
Nasz doradca prześle Ci mailem gotowy protokół reklamacyjny oraz etykietę dla kuriera.
4
Zapakuj uszkodzony produkt i dołącz do niego otrzymany protokół reklamacyjny. Kurier odbierze od Ciebie przesyłkę, której koszty transportu pokryjemy.
5
Dział Reklamacji w ciągu 14 dni roboczych rozpatrzy Twoje zgłoszenie reklamacyjne.
6
O decyzji Działu Reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.
7
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, prześlemy do Ciebie naprawiony lub nowy produkt.
8
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, odeślemy Ci otrzymany produkt. Istnieje również możliwość naprawy osłon na Twój koszt.